Postat de: Doru Cîrdei | 01/09/2011

Nu există libertate!

Libertate. Independență. Suveranitate. Autonomie. De la individul singuratic, la națiunile cele mai mari, visează, luptă, pentru aceste idealuri. Dar, sunt ele posibile? Este cineva liber sub soare? Cum arată o persoană independentă? Dar o comunitate suverană? Să fim realiști: libertate nu există.

Însă, depinde de cine depind. Dependența este distrugătoare; cu o singură excepție. Să fiu exponentul unei Influiențe Perfecte… Eu am decis să depind de Dumnezeu. Să fiu sclavul Lui. Să-mi fie El Suveran. Am capitulat pentru totdeauna în prezența Sa. El este Dictatorul Perfect! Această dependență este adevărata libertate! Tu cum stai cu dependența? Să nu spui că ești independent…


Responses

  1. a fi independent inseamna a nu depinde nici de oxigenul din atmosfera:)

    dependenta impune neaparat ascultare/supunere sau permite/accepta devieri?

    in cazul nostru, poate fi vorba doar de supunere TOTALA,nu? fara alternative:)

  2. M-ai gâsit repede, frate…
    Sunt parte a ecositemului, deci sunt dependent… nu mă simt sclavul oxigenului! Problema mea constă în faptul că, spre deosebire de restul ecosistemului, m-am născut cu gene de rebel… Și din acest motiv ajung în „ghiarele” dictotorului pervers. Dependența eliberatoare este totală, sau nu -i eliberatoare. Să nu uit, sunt dependent de DICTATORUL PERFECT. Sună a fără alternative…🙂

  3. Zvâcnirea de independență (libetate), în opinia mea, este cel mai bine descrisă în cuvintele „Mă voi sui în cer, îmi voi ridica scaunul de domnie mai presus de stelele lui Dumnezeu, voi şedea pe muntele adunării dumnezeilor, la capătul miazănoaptei, mă voi sui pe vârful norilor, voi fi ca Cel Preaînalt.” Isaia 14:13,14. Acesta a fost tonul care s-a dat în univers. De acolo încoace avem tot felul de:independenți, liberi cugetători….și lista continuă.
    Omenirea ar trebui ajutată să înțeleagă că libetatea este doar o statuie.
    Mă opresc aici fără a pretinde că am spus totul despre libertate.

    • „Indenpendenții” sunt dependenți, care nu vor să recunoască aceasta!

  4. Bine spus.

    • Un alt aspect al „independenței” este egoismul. Acești oameni beneficiază de orice, fără să-și asume responsabilități. Fără să ofere numic.

  5. Frate Doru, extraordinar acest subiect, de multe ori cred ca sunt dependent de Dumnezeu dar cand apar ispitele si incercarile caut sa ies din ele pe puterile mele si ingrijorarea predomina viata mea? Desi imi doresc cu toata inima sa il las pe Domnul sa conduca si sa rezolve, de cele mai multe ori asteptarea ma face sa o iau inaintea Domnului. Crezi ca asta se intampla dinc auza ca nu il cunosc cu adevarat de Dumnezeul Atotputernic?


Lasă un răspuns

Categorii

